Give me Mr.Perfect.

Jag såg just En Djävulsk Romans (Cruel Intentions) på 1:an, och den var så bra! Jag är typ kär i Sebastian i den filmen, iallafall i sista halvtimmen, det är så min perfekta kille ska vara. Inte för att någon sån finns, men man kan alltid drömma, right? Det är bara too bad att alla killar som var sjukt snygga i filmer innan 2000 blir typ fula sen för dom är äldre. (Se Christian Slater i "Heaters" t.ex.)

 Sockerförbudet har gått rätt bra idag, men jag åt lite tutti-frutti+två dubbelnougat. Men det är rätt bra för en fredag... typ iallafall.

Jag börjar få ont i benet av någon okänd anledning, hoppas inte ridningen uteblir på måndag. Man får se.
Nu ska jag kolla på mer tv (a), får se om jag catchar (låter taget ur sitt sammanhang, men visst - det låter häftigt) Girl Next Door för andra gången.

Se Cruel Intentions förresten! Peace out! (JA, töntuttryck, men jag älskar det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0