Akvariumarkad!

Jag har spenderat dagen med akvariumarkad! Förklaring: Min lillebrorsa har fiskar, varav en guppy har varit gravid rätt länge nu. Idag ploppade det ut en 25-30 ungar, och jag behövde fånga alla (dom är mikroskopiska) med en håv och lägga ner dom i en liten bur. Sjukt svårt, men det blir liksom kul efter ett tag.

Idag tänkte jag tipsa om något!

Alla vill ha matt hy, och jag gillar inte när man ser ut som en flottig McDonaldsburgare, men jag gillar inte den supermatta trenden, det ser overkligt ut. Så mitt tips är highlighter! Och eftersom highlighter är så stort världen över är det inte ett fantastiskt tips tänkte jag ge er namnet på min älskade highlighter/alltialloprodukt!

Microshadow i "Muffin" från MUS! Helt fantastisk! Det går utmärkt att ha den över kindbenen, den ger bara lyster, så man ser ut som en filmstjärna. (eller, jag ser ju ändå inte ut som en, men mina kindben gör det då :P) Det går även jättebra att ha den under ögonbrynen, eller varför inte bara som skugga? När jag har ögonskuggor brukar jag ha den över hela ögonlocket efter min UDPP, det blir jämnt och fint då. Och puder"highlighter" är mycket lättare att jobba in, iaf enligt mig.

Den kommer räcka i 20 år, och det är en jävla bra investering i en jättefin färg! Väldigt ljus och lite persikofärgad med guldskimmer! (inte glitter)

Tänk att jag såg ut sådär, haha! x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0