Hej igen FASHIONISTOR! (<-- lol)

Jag hade visst glömt att jag hade en blogg, men nu skriver jag igen! ^^ Är rätt sjuk nu, så jag har inget kul att skriva om, men jag hoppas att jag kan komma på tisdag. Ska byta tillbaks till min gamla foundation också tror jag, den nya var fin, men man ser helt blank ut i slutet av dan. Aj! Intressebävern bet mig så hårt att jag hoppade av stolen..

Mimi sov över igår, vi såg på Kung Fu Panda, den var rätt bra, och han var gullig. Jag har kommit på att Fazer Ljus Blockchoklad (hej jag skriver stor bokstav till varje ord >.<) är sjuuuuuukt gott att äta som den är, jag ska äta upp det sista idag (a) och göra vitlöksbröd.

Ska färga håret imorrn iallafall, hoppas det blir bra, men jag borde köpa nya skor (och kläder i största allmänhet), fast jag ska nog ha mina klackskor på tisdag, eller vi får se, jag blir ju fantamig 180 cm xD

Aja, nu har jag tråkat ut alla nog för idag, vi ses på tisdag! (jag hoppas jag inte är sjuk då iaf)


Ser jag inte lite ut som Cher där? (nej, det var ingen komplimang, jag ser cp ut xD) Mest misslyckade sminket EVER! ;D

Kommentarer
Postat av: hanna

sv: då har du ju lärt dig jättefort! Framtid som Make Up Artist?

2009-01-21 @ 09:04:48
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0