Hotsnacks och skador.

Har inte skrivit på ett tag nu, hoppas ingen trodde att jag hade dött. Hursomhelst, min rygg dödar mig. Jag ramlade av hästen i Måndags, men jag klarar mig. Hon blev rädd för ingenting, lite paranoid den hästen, men den är jättesöt annars. Sen har jag fått en massa Hot Snacks, gratis. Haha, men det är hemligt var jag fick dom ifrån... typ iallafall. Men av tre påsar har jag bara en halv kvar, gav en till Fani i födelsedagspresent också.

Aah, hon fyllde iår idag, grattis! Och vi var på UMO, det var helt okej, det var en tjej som pratade om graviditet och klamydia. Och jag tog en massa kondomer, haha, jag satt och stal medans hon pratade, tog säkert 15 stycken. Men jag gav en till Mimi, en till Emma och Adde tog en. Men jag har en massa kvar ändå, jag har typ en av varje sort ^^

Och jag har laddat ner världens bästa webbkameraprogram, Vanessa visade mig, man kan rita och allting, skitkul, vi satt med det i typ en timme. Det är Onsdag imorron förresten, hoppas det blir... kul.

Pussochhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0