Hotsnacks!

Idag kom jag försent. Jätteförsent. Men sen blev dagen bättre och bättre! Först missade vi gympan (inget skolk, no worries, den var inställd) så jag satte mig med Z och Emma i cafet. Sen kom Dani också, och vi började kolla i skvallertidningar, jag och Dani kunde alla namn, haha! Sen var det massa lektioner (jag spenderade dock halva svenskan med Mimi, Emma G och Akif+random personer från b)

Efter svenskan slutade vi, varpå jag stack till skåpet och blev påhoppad av Emma. Vi gick ner till skolgården och pratade lite, sen till hörnan (klubbor!) och upp i skolan igen, för jag behövde min SO bok. Där träffade vi först Dani som behövde gå till Calle, och sen några från e. Jag tog boken och sen gick vi ner till skolgården till alla andra. Därifrån gick vi till Playz, för alla skulle gibba inatt (hoppas det går bra förresten ^^), och jag och Emma skulle vara med (jag lyckades övertyga henne), men det blev inte så tillslut, bokningen gick inte :/  Någon annan gång kanske :)

När dom hade bokat stack vi med Cedric, Viktor och Måns för att se på när Viktor skulle klippa sig, fast Cedric och Viktor gick före, så vi andra gick och pratade.

Viktor klippte sig på nåt jättecoolt ställe, han som jobbade där var sjukt skön (och det blev jättefint btw Viktor!), och vi fick kolla på först slutet av en hundskräckfilm och början av en kinesisk actionfilm med fuckat ljud innan vi behövde gå. Då fick vi klubbor!

And the grande finale! Mamma kom hem för en timme sen, och hon hade HOT SNACKS! Jag har velat ha den i 3 månader nu, jag höll på att dö! Så nu blir det dubbelnougat, hot snacks och Be Kind Rewind! En rätt lyckad fredagskväll iaf! Undra vad som händer imorrn? Vill någon göra nåt så ring mig btw ^^

Pussohej! :D

Oj att jag såg ut sådär! xD Hahahhahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0