Männen i mitt liv!

Alidah skrev ett inlägg om männen i hennes liv, och jag tänkte göra detsamma, jag har haft så lite skönhet i bloggen på sistonde.

Mina (fantastiska) "män" är:

True Match Minerals Foundation -  Lite för mörk färg för mig (men ingen märker något, haha!), men annars är den en mirakel(mineral)produkt, täcker bra, inte kakig, och man får inga finnar! (Åhlens)

Urban Decay Deluxe Eyeshadow Box
- Har vart besatt av den här raringen i över ett år nu! Skuggorna är underbara färger (både neutrala och flashiga), sitter perfekt och ser helt fantastiska ut! Vet dock inte om den finns i Sverige, köpte i NY. (Sephora, NY)

NIVEA VISAGE YOUNG peel soft! - Helt underbar peeling som lämnar huden jättelen, för typ 50 spänn! (Ica, Hemse)

ACO Aknelösning
- Utan det skulle jag säkert få finnar hela tiden, jag klarar mig inte utan det! (Apoteket)

Colossal Volume Express Mascara - Den gula. Man får fransar som syns från rymden, verkligen, även om det tar lite lång tid att applicera den. (Åhlens)

Smashbox Photo Finish Primer - Dyr, men wünderbar! Gör huden så len att man bara stannar upp och vill ta på den, och ger ett perfekt resultat med foundation! En onödig produkt man inte kan leva utan! (Åhlens, Skanstull)

Urban Decay Primer Potion - Ögonskuggor som åker bort? Nehej då! Gör allt den lovar helt enkelt! (Blush.se)

MUS Cover All Concealer
- Usch, vad bra! Helt jävla fantastisk! Köp den.. nu! Jag är seriöst seriös! (Make Up Store, Skanstull)

MUS Microshadow i "Muffin"
- Just den är jag kär i, det är en ljus skugga med lite guldglitter och så, passar perfekt till allt du vill highlighta, men jag har en lite krämigare just till ögats innanvrå (där vill datorn särskriva, men icke!) , för den är starkare! (Make Up Store, Skanstull)

MUS Cake Eyeliner (i svart)
- Har en liten faceborste till den, och när man har lärt sig hur den funkar är den helt äckligt bra. Jag har kajal under ögat, Isadora någonting, det blir bättre så. (Make Up Store, Skanstull)

Nivea Oxygen Power Cleansing Gel - Ansiktet blir jätterent, och det är jätteskönt. (H&M, Ringen)

Loreal Hydrafresh eller Nivea Aqua Sensation - Båda är fantastiska ansiktskrämer för min konstiga "torra/feta på samma gång men ändå inte blandhy för det är likadant i hela ansiktet" hy. (Kicks resp. Åhlens)

Nivea Straight hårserie
- Älskar. Även om det är budget är den super för att preppa mitt lockiga hår för plattången! (H&M)

LDB Peeling Silk (gul och rosa förpackning) - Superbra, verkligen. Jag brukar raka mig först, sen ta den, sen raka igen, då blir benen lena och peelade (och helt fantastiska!) även fast dom blir bleka. Plus att den doftar helt delish. (Fick av Fanny, men annars ICA/Åhlens)

Christina Aguilera parfym - Doftar helt underbart! (Fick av Vanessa/Emma, men annars Åhlens)

OBH Nordica Artist Straightener (3085, röd) - Helt fantastisk plattång som ger ett underbart resultat, värmer upp på 2 min, glider över håret, allt blir platt och den har en sjukt lång sladd. Plus att den har 5 inställbara temperaturer som indikeras av lampor som är jättegulliga. 200˚C är perfekt för mitt sjukt tjocka hår! <3 it! (Glömt)

och till sist, den ultimata mannen i mitt liv,

Ben and Jerry's Glass - Jag kan inte leva utan den här glassen, jag är seriös. Chocolate Fudge Brownie är så god så... så... så... det inte går att beskriva den! (ICA)

Jag återkommer med mer recensioner+alt. bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0