Onsdag. Mer kreativ rubrik går inte att ha.

Vad göra, vad göra? Inget intressant idag, förutom att jag fick MVG i matte, roligtroligt! Vi hade skoltidning också, apparently har halva b-klassen börjat, men det blir kul med lite fler folk+att Mimi har börjat (om du läser det här, du var inte här, vänta på en hämnd :P). Fast vi får inte sitta vid datorn längre, vi måste jobba, och det är rätt irriterande, hoppas det löser sig! Nu ska jag till mamma och pappa och tjata om hot snacks igen ^^

Jag hade tråkigt, så jag photoshoppade MM bilden (:

Kommentarer
Postat av: hanna

sv: ja det är ju lite skillnad mellan advokat och Make up artist. Men du kan ju ha det som sidojobb? Snyggt var det iaf :)

2009-01-21 @ 18:42:59
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0