Trött.

Jag har varit alldeles för trött för att skriva de senaste två (?) dagarna, men jag behöver uppdatera lite. Igår var det folk här, mammas och pappas vänner, inte min idé av en "lyckad" kväll, men jag har haft värre. Jag skulle egentligen varit med Mimi+några till, men kunde inte, och det var tur på ett sätt, för hon ringde mig idag och sa att hela kvällen blev konstig igår.

Jag är trött och oiordninggjord nu, men jag har inte några uteplaner ändå. Jag och mamma ska ha tjejkväll ikväll, det var så länge sen vi liksom pratade. Så vi ska hyra en film och laga mat tsm och så. Jag har ont i tanden btw... riktigt ont.

Till alla som bryr sig, min msn funkar inte. Jag dör.

- My messengers broken again dude.
- Duude, thats sad.

- Yeah... dude...

Jag önskar jag bodde i amerika så jag kunde säga dude hela tiden. Duuuuuude. I command you to laugh at my boring jokes!

Skriver igen när jag har något intressantare att skriva om! Pusshej.



Skulle inte jag vara het om jag la på mig lite vikt? ;D

Kommentarer
Postat av: Dani

HAHAHHA DU SER UT SOM EN FUL KILLE SOM E SKIT ÖVERVIKTIG OCH HAR MAN BOOIES

2009-02-01 @ 00:25:49
URL: http://danifjolla.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Menar du adam? ;D

2009-02-01 @ 12:15:17
URL: http://weirdokid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0