Nu får det fan vara nog.

Nu (om någon läser det här) kommer jag förmodligen bli påhoppad av en miljon fans, men jag ville ta tryckfriheten i akt till att säga att jag inte orkar med blondinbella längre. Att hon ska vara så skenhelig hela tiden, looks doesn't matter. Säkert, hon är ju fake från hårförlängningen till solbrännan. Att hon sen ska hoppa på Carolina Gynning och Katrin Zytomierska (som jag inte beundrar något mer dom heller) för att dom bantar när hon har gått ner från hälsosam till under min vikt (och jag är 14, för guds skull), är absurt. Allt hon skriver/gör/uttalar sig om är för att bättra på sin image. Vad vill hon få ut av allt när hon vet att det verkligen inte är hennes ämne? (mest p.g.a. hennes egen drastiska lilla viktminskning) sympati? För att hon är så snäll och tar anorektikernas/bulimikernas sida? Allt hon gör är business. 

Nu vill jag verkligen inte låta som någon som inte bryr sig om det här, det är en sjukdom som förtjänar att uppmärksammas. Men jag fattar inte att hon har fått så mycket respekt i svenska samhället när det finns andra som faktiskt förtjänar den! Jag kan vrida och vända mig när jag ska somna hur mycket jag vill om det här problemet, men hon kommer inte försvinna, och det önskar jag iofs inte, men att hon pratar om alla hemska problem och lever som källan till dom önskar jag att hon slutade med. Se på henne, hon shoppar för en jävla massa pengar och snackar om överkonsumtion. Nej, förlåt, det gör hon säkert inte, för hon måste ju prata om mindre aktuella prolem som verkar mer politiskt korrekta från hennes sida. *klappklapp* Bravo där, det får du säkert en massa Let's Dance röster för! Skaffa ett vettigt jobb istället. Det skulle hela Sverige må bättre av.

Och till sist vill jag bara tillägga att blondinbella borde gå upp 20 kilo, hon vill ju bevisa att hon inte bryr sig om utseende, Fast jag antar att det är en till sak hon bara säger för att verka bättre. Förresten är 70 kilo (för vad väger hon, typ 50?) rätt normal vikt, och inget man ska "bevisa" 50 kilo däremot är för smalt. Blondinbella, gå upp 20 kilo eller erkänn att du är en bluff. Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Dani

haha

2009-01-18 @ 20:56:36
Postat av: malin

sv, vad roligt att du gillar mina sminkningar, men jag har mkt kvar att lära. Du är jötte duktig också ju! :D kram malin



By the way.. var det denna du letade efter?

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.4461518



Kraaam

2009-01-19 @ 17:36:12
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn
Postat av: hanna

Sv: Klart, jag tycker att alla orkar läsa min blogg är cuties :)



Fina sminkningar, du är ju riktigt duktig! Hur har du lärt dig?





-----------------

Tävling i bloggen!

2009-01-20 @ 10:39:02
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0