Sorry.

Jag har visst inte skrivit på snart en månad, så jag borde ju göra det nu. Jag har raderat min bilddagbok förresten.

Förklaring: Alla var på mig på skoltidningen och letade efter bilder på mig på nätet (vette fan varför) och jag trodde jag hade raderat en viss bild för väldigt länge sedan, men kom på att jag inte hade gjort det. Så jag fick panik, och raderade hela bilddagboken ^^ Haha. Skoltidningen har börjat bli rätt kul btw. Eftersom man inte behöver jobba.

Det var DH premiär igår! I LOVE! Seriöst, lovelovelove. Det var bättre än jag kom ihåg. Jag ska bli bättre på att blogga, jag lovar, men jag orkar inte just nu.
Haha, älskar den här bilden (tips. kolla Lynette) ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0