I'm back!

Ja, som ni (du? ingen?) ser så är jag back on track, så att säga. Jag kommer dock inte skriva lika mycket om mig och min vardag utan mer om saker jag gillar. Don't worry, INGA "Jag älskar *namnpåsnyggkändis* eller låttexter här inte. Utan helt enkelt mina åsikter om vissa saker, test på smink (eftersom jag är en produktjunkie och har typ 1300 mascaror) etc. Hoppas jag skriver mer den här gången! Jag håller förresten inte på med min blogg för att jag vill bli nästa Dessie (gud förbjude, kvinnan är ju borderline psyko) eller något, utan för att jag gillar att ha små projekt eller vad man nu ska kalla det!

Nu har jag skrivit för mycket och för off topic, så vänta på mitt nästa inlägg istället! (Eller gör något mer socialt)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0