Ett skönhetsminne.

Detta är ett inlägg till en tävling som finns här: http://www.daisybeauty.com/web/kicki/blogg/-/blogs/tavling:-hudvard-fran-ole-henriksen-varde-2600-kr

Mitt skönhetsminne är ett av de roligaste (och för mig då, hemskaste) jag varit med om.

För ett några år sedan på nyår skulle familjen till våra vänner och äta middag. Jag var 12 då och ville göra mig lite extra fin. Till min hjälp hade jag mina nya sminkprodukter som jag fått av min faster (dvs rosa läppglans och ögonskugga från H&M och en badolja). Badoljan var jag extra glad för, för mamma sa att man blev helt mjuk i huden av den. Så när jag badade använde jag den såklart! Fast inte visste jag att det var några droppar man skulle hälla i badet, så jag tog HELA flaskan. Min hud blev slät som en säls, och det gick inte bort förrän nästa dag efter 2 timmars skrubbning. Needless to say, det var inte den roligaste nyårsnatten, speciellt eftersom jag inte fick sitta någonstans utan att ha en handduk under.

Det kanske märks att jag är alldeles för ung för produkterna man kan vinna, men min mamma är inte det, och hon är lite av en "tvätta sig med tvål och vatten"-person, för hon har inte riktigt råd/ork att köpa dyra och bra hudvårdsprodukter (fastän hon avskyr sina rynkor), så jag tänkte att det skulle bli en väldigt bra present.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0